keskiviikko 27. elokuuta 2014

Victoria's Secret ♥

Miksi ihmeessä sain vasta viime viikolla tietää, että Victoria's Secret -kauneudenhoitotteita voi tilata suoraa lähimpään Siwaan Ruotsista täysin verovapaasti ja ilman minkäänlaisia tulleja sun muita? Aina ensimmäisenä olen selvittämässä lähimpiä VS liikkeitä jos ollaan matkalle lähdössä ja muutenkin olen tuotteisiin aivan rakastununt, mutten koskaan ole tiennyt tällaisesta mahdollisuudesta. Mitä ihmettä. Koska Saksassa ei VS:ää ole kuin lentokentällä, päätin lohdutukseksi itselleni tilata muutamia tuotteita Nordicfeel -nettikaupasta vielä ennen Saksaan lähtöä. Kyllä matkalaukkuun vielä parit tuotteet mahtuu (not).
blogi 2
Kaikkia kuvien tuotteita en todellakaan tällä kertaa tilannut ja osa tilattiin siskolleni, joten älkää hämmentykö. Ekan kuvan tuotteista tilasin vain Strawberries&Champagne extrakosteuttavan body&hand lotionin, muut ovat äitini tuomia tuliaisia Amsterdamista viime talvelta. Musta nää tuoksuu jotenkin tosi luksukselta, ja muihin VS tuoksuihin verrattuna nää on paljon aikuismaisemman tuoksuisia, eikä esim. yhtään nin makeita. 
blogi 1
Pure Daydream siskolle, Such a Flirt mulle. Heti todettiin siskon kanssa näiden olevan ihan samantuoksuisia, mikä sinänsä oli vähän tylsä juttu. Mun Such a Flirt on tosi kukkainen ja hedelmäinen tuoksu, sellanen perus tyttömäinen. Siskolla ehkä vähän miedompi tuoksu.
blogi 3
Nää tuli setissä. Mulle valikoitui Coconut passion ja Mango temptation, sisko halusi itselleen Sheer loven. Mangotuoksua olin aikaisemmin jo ihastellut Helsingissä kämppikselläni, ja päätin nyt vihdoin sen tilata itsellenikin. Coconut passionista oon kuullut tosi paljon positiivisia kommentteja, joten sekin päätyi ostoskoriin. Ja tykkään kyllä siitä itsekin ihan hulluna. :)

Nyt meen jatkamaan pakkaamista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti