perjantai 8. elokuuta 2014

Beach

Tallinnasta ostamani mekko pääsi ekaa kertaa käyttöön Kreikassa eräänä iltana, kun en jaksanut mitenkään erityisemmin tälläytyä. Näissäkin kuvissa oon melkein ilman meikkiä, pikkuisen kulmia oon tummentanut ja huulikiiltoa saattanut laittaa. Tuolla lämpimässä kun meikkivoiteiden yms. käyttö oli ihan turhaa, kun minuutin päästä laittamisesta meikki oli jälleen sulanut naamalta pois. Kuvissa on myös todella Bad hair day -ainesta epäonnistuneen nutturan jäljiltä. Asu on kuitenkin sen verran erikoisella tavalla kiva että päätin jokatapauksessa esitellä nämä kuvat. Mekko on niin kaukana mun normaalista tyylistä, etten oikein vieläkään tiedä miten päädyin ostamaan sen. Joku siinä ilmeisesti viehätti.
blogi 23
Mekko Terranova
Aurinkolasit Accessorize
Vyö H&M
Kengät Turkista
blogi 18
Lefkadassa sellanen koruntekijämies tuli kysymään että kiinnostaisko meitä ostaa käsintehdyt korut häneltä. Olin jo valmiiks päätänyt, että jos nään jossain sellasen koruja tekevän tyypin niin haluun saksavärisen rannekorun. Sillä ei tietenkään ollu valmiina mun toivomilla väreillä, joten se alko tekemään sitä korua mulle siinä meidän odotellessa juomia ravintolassa. Viiden minuutin päästä se solmi sen yht'äkkiä mun käteen ilman mitään varoitusta ja sanoi että "five euros, please". Sitä ei saanu enää irtikään, joten eipä siinä muutakaan vaihtoehtoa ollut (sainpa sentään tingittyä hinnan neljään euroon). Tosta korusta tulee ennemmin kyllä joku Jamaika mieleen kun Saksa, mutta silti mulla tulee sellanen ihanan odottava fiilis aina kun nään sen. Toivottavasti se pysyy koko vuoden ehjänä.
blogi 17
Tässä alimmassa kuvassakin niin kauniisti näkyvät ripsienpidennykseni ovat sitten lopullisesti (nooh...) poissa. Kesäkuussa taisin käydä viimeisen kerran ripsihuollossa, jonka jälkeen päätin antaa ripsien irrota omia aikojaan ja ottaa uudet vasta syksyllä. Ripset sinnittelivät yllättävän kauan ihan menettelevän näköisinä, mutta Kreikan jälkeen ne alkoivat näyttää aika pahoilta. Pienen googlettelun jälkeen päätin kokeilla oliiviöljyyyn kastettuja vanulappuja, jonka avulla sain viimeisetkin ripset irti. Toisella puolella pari oli sen verran tiukasti kiinni, että piti repiä ne irti oman ripsen mukana, mutta muuten kaikki lähtivät oliiviöljyllä. Musta siis ihan toimiva ja edullinen vaihtoehto verrattuna esimerkiksi kauneushoitolassa postattamiseen, joka maksaa usein ainakin pari kymppiä. 

2 kommenttia: