sunnuntai 17. elokuuta 2014

Paluu arkeen

Koulut ja työt on nyt jo viikon verran olleet käynnissä ihan normaalisti, joten mulla on ollut tylsääkin tylsempi viikko meneillään. Kaverit ei ehdi nähdä, siskokaan ei ole kotona, eikä muutenkaan missään tapahtu oikein mitään. Oon parhaani mukaan koittanut järjestellä vaihtoasioita ja sen sellaista. Oon myös nukkunut tosi myöhään, sillä öisin ei meinaa uni tulla. En voi edes kuvitella jotain viimeistä yötä Suomessa, kun jo tällä hetkellä oon aina ihan täpinöissäni iltaisin enkä sen takia meinaa saada unta. En millään usko että vietän Suomessa enää 15 päivää. Uskon noiden päivien menevän tosi nopeasti, ja kohta mä jo istun koneessa matkalla Saksaa.
IMG_0511
Tässä vihdoin vähän kuvaa musta näin au naturel, ilman ripsienpidennyksiä tai volyymiripsiä. Mullahan on viimeiset puoli vuotta varmaan ollut volyymiripset suurimman osaa ajasta käytössä, koska niiden huoltoväli oli mulla aina kuuden viikon paikkeilla, kun taas tavallisten ripsienpidennysten kanssa huolloissa piti käydä melkein kolmen viikon välein. Keväällä kuitenkin aloin itsekin huomaamaan ripsieni huonon kunnon, kun eivät meinanneet volyymiripsetkään enää hyvin pysyä. Päädyin siis pitämään taukoa Saksaanlähtöön asti. Huoltoaika mulla on jo varattuna, ja 28. elokuuta saan vihdoin ripset takaisin itselleni. Tuntuu niin karulta olla ilman niitä, enkä usko toista taukoa pitäväni muutamaan vuoteen. Hiuksillekin on jo suunnitteilla jonkinmoista muutosta.
postaus 1
Kun oon kaikki aamut yksin kotona, on mulla aikaa tehdä vaikka minkälaisia aamupaloja! Mun sisko on tällä hetkellä oikeastaan kokonaan vegaani, ja itsekin oon vähän inspiraatiota häneltä ammentanut. Soijamaidot tai makeuttamattomat mantelimaidot kun ei omiin lemppareihin kuulu, oon enemmän innostunut noista hedelmistä ja marjoista, joita sisko syö ihan koko ajan. (vertailun vuoksi: mä en todellakaan usein syö hedelmiä yms. terveellistä) Mun lemppareita tällä hetkellä on mm. nektariinit ja mansikat. Mansikat aina mansikka-banaanismoothiessa, johon tulee mansikoiden ja baanaanien lisäksi vain kreikkalaista jogurttia (joskus vähän sokeriakin) ja musta se on sellaisenaan niin hyvää. Helsingissä asuessani en koskaan syönyt aamupalaksi satunnaista mansikkajogurttia enempää, mutta nyt kotona ollessani oon alkanut taas syömään aamuisin.
IMG_0504
Eräs ilta tuli ihan kauhea himo texmex-salaattia, ja onneksi meiltä silloin löytyikin kaikki tarvittava niiden tekemiseen: texmex-soijaa, salaattiaineksia, maissia, ranskankermaa ja salsaa. Terveellistähän toi ei varmaankaan ole, mutta aivan täydellisen makuista.

5 kommenttia:

  1. Gay -Lasse Kukkonen

    VastaaPoista
  2. Itse olen harkinnut vaihtoon lähtöä 2015-2016 kaudelle, ja minua kiinnostaisi kuinka hyvä koulumenestys pitäisi olla jotta voisi rotareiden kautta vaihtoon päästä ? :) Tsemppiä sulle sikana vaihdon alkuun ;)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netissä lukee, että pitäis kuulua luokkansa parhaaseen kolmannekseen tai jotain sellasta, mutta mä ainakin olin ihan keskiverto. :)
      Kiitos paljon!

      Poista
    2. Hei toi oli todella mua helpottava tieto, sillä ajattelin että koska en ole huippu koulussa, ei mulla oo mitään mahkuja päästä ...
      Juuri lähetin hakemuksen, ja nyt vain odottelemaan mitä ne sieltä musta sanoo... Jännät paikat on !

      Poista
    3. Hui että, onnea kauheesti sulle hakuprosessiin ja ilmottele sitten että kuinka menee! :) Korvaat luonteella sen puuttuvan koulumenestyksen!

      Poista