torstai 30. huhtikuuta 2015

aiphounin kätköistä

Tällä hetkellä olen itse autossa istumassa, matkalla kohti Bayeria, Münchenia, Schloss Neuschwansteinia ja Alppeja! Etelä-Saksaan olemme siis suuntaamassa tämän nykyisen host-perheeni kanssa, joilla on sukua siellä ja jonne menemme jonkun sukulaisen synttäreitä juhlimaan. Postausta reissusta tulossa takaisin saavuttuani varmaankin alkuviikosta, mutta koska siihen on niin pitkä aika, ajattelin väsätä pari ajastettua postausta tälle väliajalle. Tällä kertaa vuorossa perinteinen Iphone-postaus.
Untitled
1. #throwback aikaan, jolloin asuin vielä tokassa host-perheessä ja aikaan ennen pääsiäistä. Värjättiin tosiaan niitä pääsiäismunia silloin maman kanssa ja tälläisiä niistä tuli. 2. Nachtwerkissä Inan ja Vanessan kanssa myöskin erittäin kauan aikaa sitten. 3. Thyson ♥ Host-veljeni tyttöystävän koirakaveri. 4. Kuoron jälkeen jäätiin pian remontoitavalle hallille istuskelemaan ja juttelemaan. Tai no muiden jutellessa minä join cokista.
Untitled
1. Exchange student logic *emoji, joka pitää toista kättä sillain "daa"-tyylisesti* 2. Vaihteeksi satoi rakeita. Tällä hetkellä aurinko porottaa suoraa mun huoneeseen, mutta koko alkuviikon on oikestaan vaan satanut ja sen takia myöskin meidän Bayer-reissun suunnitelmat on hieman muuttuneet. 3. Saltzstange, kurkkua ja tomaattia ja lakua jälkkäriksi. Oli muuten pitkästä aikaa varsin herkullista! 4. Tatuointikuume. Viimeistään Suomessa on pakko päästä ottamaan itselleni edes joku pieni muisto tästä vuodesta tatuoinnin muodossa. Kun ei Milka-levyt riitä, tää on mun next level... Haha
Untitled
1. Perheenvaihto 3/3, enää ei onneksi tarvitse pakkailla perheenvaihdon merkeissä enää ikinä. 2. Kissakaveri, Lili, ainoa noista kolmesta joka on edes hieman suostunut ystävystymään mun kanssa. Toisaalta oonkin enemmän koiratyyppiä, että ehkä nekin aistii sen. 3. Äitienpäivä lähestyy, ja sen tietää valkovuokkojen tulosta. 4. Erfurtissa jätskillä Berliinistä tuloreissulla.
Untitled
1. Voisin oikeesti varmaan tehdä jonkun taulun tosta kuvasta, musta toi kampaus oli vaan niin kaunis ja täydellinen ja noi kukkaset teki siitä ihanan keväisen. Danke Ina ♥ 2. Uuden hameen kanssa kuvanhakureissulla, kun olin taas käynyt kehittämässä lisää kuvia mun seinälle kiinnitettäväksi. 3. Kävin mun Praktikum-paikassa vierailemassa pari viikkoa sitten, ja he olivat osastolla ostaneet mulle tuollaisen kasvisruokakirjan ja kirjoittaneet kirjeenkin vielä. Mulla on niin ikävä sinne, ja oon ihan oikeesti pohtinut hakevani sinne ehkä lukion jälkeen opiskelemaan. 4. Uutta huulipunaa huulissa

Tänään tein kurssivalinnat ensi vuodelle, ja pakko sanoa että hyvältä näyttää. Sain yhden musaproggiksen, tanssikursseja muutaman ja yhtä talousmatikankurssia lukuunottamatta kaiken mitä halusinkin. Ensi vuonna koulua vaan kolme jaksoa, joista nekin kaikki paljon rennompia kuin mun jaksot yleensä ja sitten on mullakin vihdoin TJ0. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti