maanantai 11. toukokuuta 2015

Zeche Zollverein


 Jostain syystä mun Flickr ei oo toiminut nyt pariin päivään ollenkaan, joten joudutte tällä kertaa katselemaan hieman erimuotoisia ja -laatuisia kuvia kuin yleensä ja pahoittelen sitä nyt jo etukäteen. Toivottavasti ongelmani korjaantuu pian, ja ensi kerralla koitan vaikka ladata kuvia jossain muussa osassa taloa jos netti sattuisi siellä toimimaan yhtään paremmin. Nojoo, asiaan. EDIT: Nyt toimii taas ja lisäsin nämä kuvatkin uusiksi että saatte ne parempilaatuisina.
Oltiin viikonloppuna perjantaiaamusta sunnuntaihin Rotareiden järjestämällä clubireissulla Ruhr-alueelle, jossa siis aikoinaan oli paljon noki- ja metalliteollisuutta. Kierreltiin museoita, tehtaita, kaupunkeja ja Libbyn kanssa saatiin aikaa järjestettyä myös muutaman ostoskeskuksen kiertelyynkin. Käytiin hyvissä ravintoloissa syömässä mitä herkullisempia ruokia, nukuttiin hotellissa ja muutekin reissu oli tosi mielenkiintoinen. Musta on aina kiva tavata Rotareita, luoda heidän kanssaan kontakteja ja muutenkin jutustella uusien ihmisten kanssa samalla kivaa viikonloppua viettäen.

Mun rakas iPhone 4 päätti kuolla ilmeisesti lopullisesti viime viikolla, mutta onneksi toinen host-isäni sai työpaikaltaan lainaksi mulle 4s:än. Rakastuin tähän saman tien, sillä mun vanha oli tosiaan monilta osin ihan kaputt, ja nyt voin esim. avata mun puhelimen ilman että joudun hakkaamaan sitä avausnappulaa joku kymmenen minuuttia. Ios8 on myöskin mulle ihan uusi tuttavuus, jota todellakin tulen ikävöimään jos toi mun vanha puhelin vielä päättää alkaa toimimaan.

blogi7
blogi8
blogi9

 Fritz-limonadit on kunnon hipstervillitys täällä Saksassa. Noi on vegaanisia, luomuja ja muutenkin kaikkea mahdollista hippiä. Kaikki maut, mitä oon kokeillut on ollut tosi hyviä mutta harmikseni noita ei taida Suomesta ainakaan vielä saada. Onhan mulla tässä vielä pari kuukautta aikaa noita hörppiä täällä ollessani.

blogi10
 Koko paikka oli niin hipstermäisesti (ei keksitty Libbyn kanssa parempaakaan kuvausta) sisustettu ja sen kyllä huomasi myös kahvilan tarjonnasta ja vierailijoista muutenkin. Paljon hipstereitä ihan vaan kuvailemassa aluetta, vegewürstejä ruokalistalla yms...
blogi11
Ostin Koblenzista viime viikolla uudet kengät, Nike Rosherunit joista olen ihan jäätävän kauan unelmoinut. Tällä kertaa hinta osui mun budjettiini sopivaksi ja oikea kokokin sattui olemaan jäljellä, joten en voinut olla kyseisiä kenkiä ostamatta. Ne on vaan niin kauniin keväiset mintunvihreine pohjineen, vaaleansinisine kankaineen ja vielä täydellisesti mun asusteisiin passaavat hopeiset Nike-logot. Rakkautta ensisilmäyksellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti