keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Shoppailuterapiaa -tai ihan muuten vaan

Jotenkin sitä luulisi, että tälläisessä pienessä kylässä asuessaan ei sinänsä tulisi ongelmia liiallisen shoppailun suhteen samalla tavalla, kuin jossain suurkaupungissa asuessaan. Olen kuitenkin täällä ollessani ruvennut luovaksi shoppailun suhteen ja alkanut tilailemaan vaatteita nettikaupoista, jos en ole päässyt shoppailemaan vähään aikaan ikään kuin "palkintona tuhlailemattomuudestani". Ja muistetaan nyt sekin, että Saksan ainoat Forever 21 -liikkeet sijaisevat Berliinissä ja Münchenissä, jotka ovat kumpikin reilun viiden tunnin ajomatkan päässä. Olin siis tehnyt tilauksen jo pari viikkoa sitten, eikä tilauksen saapumisesta ollut kuulunut mitään sen jälkeen. Eilen katsoin Foreverin sivuilta, missä mun pakettini tällä hetkellä matkustaa ja siellä luki vaan että "Delivered." Häh. Mulle ei oltu ilmoitettu mitään, ja tänään pakettia noutaessani sanoi Montabaurilaisessa lankakaupassa (johon paketti oltiin toimitettu) työskentelevä nainen sen odottaneen siellä minua jo reilu puolitoista viikkoa. Hieman kummallista toimintaa, mutta pääasia että sain nuo nyt vihdoin itselleni.

Varmaan mun bloggaus-/kuvaushistorian onnistunein kuva näinkin kiinnostavasta aiheesta kun sukat. Ketään ei varmaan kiinnosta millaisia sukkia mä jalassani milloinkin pidän, mutta koska tämä kuva näinkin hyvin onnistui, päätin sen silti julkaista. Noi nuudelisukat mun oli vain pakko saada, sillä a) rakastan nuudeleita b) tarvitsen jokatapauksessa sukkia c) 1€ hinta!! Ja no valkoisia nilkkasukkia ei koskaan voi olla liikaa, sillä ne hukkuvat aina johonkin.
IMG_1892
Luonnonvalkoinen pitsinen croptop-pitkähihanen, joka ei tällä hetkellä oikein imartele mun vaihtaripömppistäni mutta olenhan mä täältä joskus takaisin tulossa ja Suomessa toivottavasti palaan siihen normaaliin ulkomuotooni varsin nopeasti... Ja keväällä voisi alkaa jonkinmoinen dieetti.
blogi6
Mulla oli joskus 12-vuotiaana tälläiset lökärimalliset farkut joita rakastin yli kaiken, ja satuin Foreveriltä löytämään samantyyliset isosta alennuksesta, joten nämä oli pakko saada. Edelleenkin tykkään, vaikken näiden muodikkuudesta olekaan niin varma...
blogi3
Sinivalkoiset collegehousut kotihengailua ja koululiikuntaa varten. Ihanan pehmoiset housut kyseessä, tälläkin hetkellä ovat mulla jalassa. Nämäkin olivat onnekseni isossa alennuksessa, sillä en tykkää käyttää rahaa urheiluvaatteisiin.
blogi5
Kukkakuvioinen ja rusetilla varustettu hiuspanta mun kesäfiilistä nostattamaan. En tiedä yhtään, osaanko näitä käyttää tai miltä ne mulla tulee näyttämään mutta olivat kumpikin vain niin söpöjä. Alkumallailujen perusteella ainakin tuo rusettijuttu näyttää varsin lupaavalta. Niitä kesäsäitä tosiaan odotellessa.
blogi4
Suihkuhanska. Koska se on neonpinkki ja maksoi vain euron. Kyllä, tämäkin oli aivan pakko saada.
blogi2
Näitä en tilannut Foreveriltä eivätkä ne edes ole enää kovin uudet, mutten ole vielä blogissa päässyt esittelemään. Olen aina halunnut tämän tyylisiä saappaita, joissa on tikattua nahkaa jossain kohtaa. Näiden malli on tosi naisellinen ja ylttävät mulla melkein polviin asti. Lämpimät ne eivät ole, mutta täällä Saksassa ovat kyllä olleet mulla käytössä koko talven, mutta Suomessa ehkä menevät enemmän syyskenkinä. Ovat muuten (onneksi) ainoat täältä tähänasti ostamani kengät. Onneksi siksi, että kengät vievät suunnattoman paljon tilaa matkalaukussa sitten joskus takaisin tullessani.
blogi 4
Kuva ei nyt imartele tätä maailman kauneinta mekkoa yhtään, mutta siis burgundyn (?) värinen poolokauluksinen mekko. Musta tää sopii mulle tosi hyvin ja nyt vaan odottelen tän mekon käytölle sopivia kelejä saapuvaksi, että pääsen esittelemään tätä ihanuutta koko Montabaurille. 
blogi1
Näiden lisäksi ostin myös varsin tavallisen mustan topin ja harmaat shortsit. Viikonloppuna Frankfurtissa tuli myös shoppailtua hieman, sillä ostin Zarasta huippuhyvät ja -edulliset farkut sekä pari paitaa. Ehkä näiden jälkeen jaksaa nyt vähän aikaa pitää jonkinmoista shoppailutaukoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti