maanantai 9. helmikuuta 2015

Karneval

Ensimmäiset saksalaiset Karnevaalit koettu ja viikolla tiedossa vielä lisää! Tämä meidän Hollerin karnevaali aloitti "Karnevalkauden" koko Rheinland-Pfalzin osavaltiossa, ja seuraavat pari viikkoa tullaan nyt niitä juhlimaan milloin missäkin. Kuten jo videossakin sanoin, että meidän teemana oli Märchen, eli satuhahmot. Mun asu löytyi sellaisesta karnevalasuputiikista Koblenzista, ja tykkäsin siitä hirmusesti. Hieman kylmä meinasi tulla, mutta onneksi mulla oli kolmet sukkahousut, pitkät sukat, villatakki ja toppatakki lämmittämässä. 
IMG_2723
IMG_1739
Tässä meidän koko Kirmesjugend -tiimi, joiden kanssa järjestetään heinäkuussa Kirmes, eli jonkinmoinen "kesäjuhla" mun tokavikana viikonloppuna täällä Saksassa.
IMG_1743
Meidän traktori, joka siis kuljetti meidän Karnevalvaunua ympäri Holleria ilmapalloilla varustettuna.
IMG_1736
Tässä vielä yksi kuva After Zug (junan jälkeen? :D) -partyistä, jonne mentiin illalla. Kotona olin kuitenkin jo mukavasti nukkumassa siinä kymmenen aikaan, sillä tänään oli täysin normaali koulupäivä. Keskiviikkoon asti pitäisi vielä jaksaa ja sitten alkaa pienenmuotoinen loma.
moi2

2 kommenttia:

  1. Oi mäkin oon penkkareissa minni! :) Kiva että sulla menee hyvin siellä! ❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, vähän kiva! :) Pitäkää ihanat penkkarit ♥

      Poista