keskiviikko 18. helmikuuta 2015

iPhonen uumenista

Taas on päässyt puhelimeen kertymään muutamat julkaisemattomat kuvat, jotka ajattelin tulla teille tänään jakamaan. Nyt "lomalla" olen ehtinyt hieman enemmän kuvia nappailla, kuin normaalissa arjessa, kun tekemistäkin on ollut hieman tavallista enemmän. Eilen oli tosiaan vikat Karnevaalit, ja pakko sanoa että olivat kyllä varsin hauska kokemus. Huomenna pitäisikin sitten suunnata takaisin sinne vähemmän hauskaan paikkaan, nimittäin kouluun. Tänään suunnitelmissa on siis tehdä yhteiskuntaopin ja mantsan läksyjä, ja toivottavasti vähän skypetellä sinne Suomeen.
moi
1. Ystävänpäiväkortti Mummilta Suomesta ♥
2. Viikonloppuaamujen aamupala; puuroa tuoreiden marjojen ja hedelmien kanssa. Arkena en jaksa väsätä kun tomaattileivän mukaan kouluun, koska muutenkin herätys tarpeeksi aikaisin.
3. #vainsuomijutut, viime kerralla kun joku puhu mulle bussissa aattelin automaattisesti sen olevan kännissä. Kun sanoin tän ääneen mun kavereille, ne oli ihan järkyttyneitä että miks se muka ei muuten vaan olis sulle voinu puhua. "No kun meillä Suomessa.."
Karneval 21
1. En oo eläessäni nähnyt näin isoa koiraa. Kilttiäkin kiltimpi koiruli kävi meillä vierailemassa viime viikolla. Tää on muuten juuri se, josta silloin videolla selostin.
2. Päästiin Kirmesjugendin kanssa paikallislehteen, jee!
3. Pari viikkoa taaksepäin olin Felisalla tekemässä soijamakaronilaatikkoa. Felisa on mun luokalla ja hän oli viime vuoden Rotareiden kautta Perussa. 
Karneval 22
1. Aina yhtä hauskaa puuhaa; ensi vuoden kurssivalintojen suunnittelua, jota piristämässä oli pari palaa Fazerin suomisuklaata.
2. Sain mun host-vanhemmilta tuollaisen ystävänpäivädonitsin.
3. Eilisen Karnevalszugin asu, päätin siis olla jääkiekkohuligaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti