sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Passenger @Jahrhundrethalle Frankfurt

Lauantaina koitti vihdoin mun kauan odottama päivä, jota olin odottanu varmaan maaliskuusta lähtien. Silloin sain facessa viestiä tulevalta host-siskoltani Amelielta, joka kysyi haluanko lähteä hänen ja parin kaverin kanssa katsomaan Passengeria Frankfurttiin. No tottakai haluan!
Keikkapaikka oli Jahrhundrethalle, joka sijaitsi aika kaukana Frankfurtin keskustasta ja oli yllättävän pieni. Veikkaan että paikanpäällä oli yhteensä 7 000-10 000 ihmistä. Se kuitenkin teki itse keikasta paljon tunnelmallisemman. Kun meitä esim. pyydettiin olemaan ihan hiljaa jonkun biisin aikana niin koko sali hiljeni ihan täysin.
Ennen keikkaa ajettiin keikkapaikan parkkipaikalle, jätettiin auto sinne ja mentiin julkisilla lentokentän lähellä olevaan kauppakeskukseen. Siellä syötiin Vapianon Aasiaversiossa, en muista paikan nimeä. Pyörittiin myös kaupoilla, mutten ostanut mitään. Syyslomalla pääsen kuitenkin Dortmundiin Amelien luokse ja siellä taas mm. Primarkiin. Tällä kertaa mulla kuitenkin on melkein koko viikko aikaa siellä shoppailla ja hangailla Amelien kanssa. En malta odottaa!
Untitled
Nyt on sitten "Let her go" kuultu livenä. Se biisi on mulle niin tärkeä, etten oikeesti voi sanoin kuvailla sitä hämmennystä onnesta kun oikeesti tajusin että tossa ihan alle 10m päässä Passenger laulaa sitä melkein kun mulle. Kyynelkanavat aukesi myös "Driving to New York" -biisissä, koska tarina sen biisin takana on maailman kauhein ja samalla kaunein. Nykyään en voi olla kuuntelematta sitä biisiä itkemättä.
Hävettää myöntää, mutta mulla ei muuten ollu hajuakaan että Passenger on vaan yks ihminen eikä bändi. Keikasta mahtavan teki kuitenkin myös se, että lavalla ei ollut ketään muuta kuin toi Michael ja sen kitara. Eikä todellakaan vetäny playbackina. Lisää keikkoja on vielä tässä kuussa luvassa, ja siitä seuraavasta keikasta oon jopa enemmän innoissani kun Passengerista. Veikkauksia, kuka matais olla kyseessä? 
Keikan jälkeen lähdettiin ajamaan takasin Montabauriin Limburgin kautta. Limburgissa käytiin Mäkkärissä herkuttelemassa vähän mäkkiruualla, koska sithän ei Montabaurista saa. Maistui kyllä kasvishamppari ja mäkin ranskikset niin hyvältä reilu kuukauden tauon jälkeen!

4 kommenttia:

  1. mitämitämitä keikkoja? mä saatan tulla marraskuussa berliinii kattoo ed sheeranii:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. One republic!!! ♥ Ja ei älä Berliiniin tuu, Frankfurt tai Köln oisko? Pääsen varmaa Pariisiinki helpommin ku Berliiniin :/

      Poista
    2. mut mä saan liput berliinii:(

      Poista
    3. olis kyl ihana nähä, ehkä mä jotenkin saisin itteni sinne järkättyä :)

      Poista