torstai 17. heinäkuuta 2014

Yeah we'll be counting stars

Kuten olettekin jo varmaan huomanneet, blogin nimi on muuttunut. Mua hämmentää vieläkin joka kerta kun käyn kattomassa Bloggerista jotain, ja siellä ei luekaan Little bit of Sara. Välissä ollut Sara Saksassa oli todellakin vain väliaikainen, sillä silloin en parempaakaan keksinyt. Nyt kuitenkin koko blogin nimi on muuttunut (ei siis vain bannerissa lukeva nimi) ja pakko sanoa että oudolta tuntuu. Little bit of Sara -blogia kun olen kirjoitellut jo ainakin pari vuotta. Nyt oli kuitenkin oikea hetki vaihtaa nimi, jota olin jo kauan harkinnut. (Coca-colatölkkikin antoi salamyhkäisen mielipiteensä)
Itse olen kokenut tuon kyseisen One Republicin kappaleen heti ensikuulemasta asti niin vaihtaribiisiksi kuin vaan voi olla. Vieläkin jaksan kyseistä biisiä kuunnella kerta toisensa jälkeen, vaikka radioissa se melkein kulutettiin loppuun syksyllä. Mulle toi biisi on kuitenkin niin ajaton ja rakas, ehdottomasti yksi mun lempibiiseistäni ikinä. Siispä en voisi olla tyytyväisempi tähän uuteen nimeen.
postaus 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti