tiistai 14. heinäkuuta 2015

Summer vibes

Pyydän anteeksi kaikki rakkaat lukijat, jotka ootte täällä mun blogissa ootte käyneet pyörimässä viimeisen kuukauden aikana ja jokakerta nähneet sen saman vanhan postauksen uusimpana... Anteeksi oikeesti. Nää vikat viikot/kuukaudet on vaan menny sellasella vauhdilla ja oon ollut kokoajan menossa ja tekemässä jotain, ettei blogin kirjoittamiselle oo jäänyt yhtään aikaa. Ite inhosin ennen vaihtoonlähtöä lukea sellasia blogeja, jotka sitten meni kuolemaan vuoden loppupuolella, eli postauksia ei enää tullut ja sitten vasta Suomessa takaisin ollessaan kirjoitettiin, kuinka se vaihto sujui loppua kohden. Nyt oon kuitekin itse tekemässä ihan samaa, mutta ymärrän hyvin miksi niin monet tekevät sillain. Kaiken mahdollisen ajan kun haluaa käyttää kavereiden kanssa hengailuun ja isäntämaansa kiertelyyn, nyt vielä kun se on mahdollista. Ihan kauheaa, että reilu kahden viikon päästä ei tuu olemaan mahdollista lähteä pienelle Saksaroadtripille viikonlopuksi, koska silloin oon jo Suomessa.
Flickr on muuten jotenkin jälleen muuttunut, ja en osaa enää jakaa kuvia tänne blogiin ilman, että tuo mun flicrtunnus yms näkyy tossa kuvan reunoissa. Koitan kuitenkin opetella sen poistamaan tässä lähipäivinä.
blogi1
Tässä postauksessa julkaisen teille parit kuluneen kuukauden kuvat, jotka on musta fiilikseltään tosi kesäisiä ja toivottavasti piristäisi sitä sateista Suomeakin hieman. Täälläkään ei kyllä tänään mikään erikoisen hyvä keli ole ollut, mutta huomiseksi on jälleen luvattu kolmeakymmentä astetta ja auringonpaistetta eli täydellinen auringonotto keli odottaa, kun pääsen koulusta jo yhdeksitoista kotiin! Opettajilla on palaveri numeroista, jotka todistuksiin tulee ja sen takia päästään kaksi tuntia aikaisemmin huomenna kuin normaalisti päästäisiin.
Ekassa kuvassa mun seinä, johon oon keräillyt tän vuoden aikana kuvia mun vaihdovuodesta. Pitää vielä ainakin kerran ennen Suomeenpaluuta käydä kehittämässä uusi satsi kuvia, koska ne saa täällä kehitettyä paljon Suomea halvemmalla.
blogi3
Vähän lisää kuvia friz-limoista, joista toi sitruuna taitaa olla mun suosikki. Kyseinen limumerkki on Hamburgista kotoisin, ja edellisviikonloppuna Haburgissa ollessani join näitä varmaan lavallisen meidän kolmen päivän visiittimme aikana. 
blogi2
C&A:sta ostettu uusi kesäinen Clutch, joka sopii täydellisesti yhteen mun (Suomessa olevaan!!) Essien kynsilakkaan. Rakastan persikkaa, en vain hedelmänä vaan myös värinä ja mun oli yksinkertaisesti pakko saada tämä laukku. Ei ollut kyllä hinnallakaan pilattu, kustansi nimittäin muistaakseni huimat 6 euroa.
blogi4
Tokan host-perheeni kanssa oltiin myös Phantasialandissa mun vikana Saksaviikonloppuna. Mähän nimittäin suuntasin kesäkuun alussa pariksi viikoksi Suomeen yllättämään kaverit niiden lakkiaisissa ja viettämään ihania kesäiltoja/-päiviä heidän kanssaan. Pääsyy mun Suomivisiitille ei kuitenkaan olleet ystävät, vaan kertauskurssi Helsingin aikuislukiossa matikasta, yhteiskuntaopista ja hissasta. Kuten arvata saattaa, matikkaa lukuunottamatta kaikki kurssit meni mun osalta erittäin hyvin ja kannatti kyllä tulla asioita kertailemaan, sen verran erilaista tää opiskelu täällä Saksassa on.

Nyt sitten peukut pystyyn, että mun postailutahti paranisi hieman tuohon viimeaikaiseen verrattuna. Hyvää kesää kaikille sinne Suomeen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti